Otevřít administrátorskou konzoli na adrese admin.google.com a přihlásit se
V menu zvolit volbu "Skupiny" a kliknout na "Vytvořit skupinu".
Zadat název skupiny (např. "Zaměstnanci"), emailovou adresu (např. "zam@nkc-nymburk.cz), lze zapsat stručný popis a zadat email vlastníka této skupiny - tedy uživatel, který skupinou vytvořil a bude ji spravovat (např. "admin@nkc-nymburk.cz).
Pak kliknout na tlačítko "Další".
Nastavit parametry dle tohoto vzoru.
Pak kliknout na tlačítko "Vytvořit skupinu".
Kliknout na položku "Přidat členy do skupiny zaměstnanci" a na další obrazovce zvolit "Přidat členy".
Zadat jednu nebo více emailových adres a pak kliknout na "Přidat do skupiny". Může trvat několik minut, než se zadané emailové adresy objeví v seznamu. Pokud se adresy v seznamu dlouho neobjeví, načtěte znovu stránku (F5).
Využití skupiny: chcete-li poslat emailovou zprávu všem účastníkům skupiny nebo chcete-li nasdílet soubor, složku nebo sdílený disk všem účastníkům skupiny, stačí použít emailovou adresu skupiny, není nutné zadávat emailové adresy jednotlivých účastníků.